Skip to content Skip to footer

Uznana dziennikarka i prezenterka obecnie związana z redakcją Onet oraz Radiem Zet, gdzie prowadzi dwie autorskie audycje: “To właśnie weekend” oraz “Zet jak związki”. Przez lata pracowała również w największych stacjach telewizyjnych.  W stacji informacyjnej TVN24  prowadziła serwisy informacyjne, “Fakty po Faktach”, Fakty po Południu” i “Magazyn 24 godziny” oraz weekendowe, wieczorne wydania “Fakty TVN”. W 2016 roku rozpoczęła pracę w redakcji serwisów informacyjnych NowaTV a od 2018 jest jedną z głównych twarzy programu “Onet Rano”.

Beata Tadla jest laureatką  prestiżowego tytułu „Mistrz mowy polskiej”, “Najlepiej Ubrana Kobieta Mediów” oraz „Osobowość Roku 2018”. Jest absolwentką Kulturoznawstwa oraz Zarządzania Instytucjami Kultury na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Autorka  czterech książek “Pokolenie ’89. Dzieci PRL w wolnej Polsce”, “Kto pyta nie błądzi. Rozmowy wielkich i niewielkich”, “Niedziela bez Teleranka” i najnowsza “Czego oczy nie widzą. Opowieści z życia (poza)telewizyjnego”.  Dziennikarka prowadzi również wykłady ze studentami dziennikarstwa na Uniwersytecie SWPS, Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz UMCS.

Beata Tadla jest także prowadzącą liczne gale, premiery, konferencje czy wykłady motywacyjne. Wszechstronność i sukcesy w działalności zawodowej powodują, że Beata Tadla bywa częstym gościem paneli dyskusyjnych, jest też szkoleniowcem i specjalistą z zakresu wizerunku medialnego i autoprezentacji. Uczy skutecznych wystąpień w mediach i na scenie – tego, jak się prezentować, by inni nas zapamiętywali, rozumieli i chcieli słuchać.

Szkolenia

CEL SZKOLENIA

Celem warsztatów nie jest tłoczenie do głowy szkoleniowych, korporacyjnych formułek. Podczas indywidualnych ćwiczeń wydobywam z kursanta jego cechy, wokół których warto budować swoją siłę. Uczę, jak zapanować nad fizjologicznymi objawami tremy, jak „zaprzyjaźnić” się ze stresem, by nie paraliżował, a mobilizował. Podczas ćwiczeń z kamerą szlifujemy mowę ciała (gestykulację, mimikę, postawę) oraz sztukę posługiwania się głosem (intonację, akcenty logiczne). Warsztat ma wzmocnić pewność siebie w czasie wystąpień publicznych i pokazać, jak za pomocą dobrych prezentacji poprawić profesjonalny wizerunek. Umiejętność wystąpień publicznych, właściwe zaprezentowanie siebie i swojej organizacji – to niezbędne elementy budowy marki osobistej i firmowej.

 ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA

Teoria, połączona z praktycznymi ćwiczeniami, nagrywanymi i omawianymi przez Trenerkę.  W zależności od potrzeb uczestników, podczas wspólnej pracy będziemy się koncentrować na wybranych elementach z poniższych modułów:

1. Jak prezentować się atrakcyjnie i skutecznie. Jak zostać zapamiętanym.

  • Jak skutecznie rozwijać i doskonalić swoje umiejętności? Narzędzia wpływające na wzrost jakości autoprezentacji

  • Czy odpowiednio komunikujesz się z otoczeniem? Rola dobrego mówienia i dobrego słowa.

  • Najczęściej popełniane błędy w sytuacjach komunikacyjnych, jakie są ich skutki?

  • Praca z prezentacją. Jak mówić prosto i zrozumiale o skomplikowanych sprawach? Jak zarządzać uwagą odbiorców? Jak najlepiej przygotować materiały na prezentację, żeby przyciągnąć uwagę słuchaczy i sprawić, by wystąpienie było efektywne (struktura wystąpienia, storytelling, slajdy, prezentowanie danych) ?

  •  Prezentacja firmy , produktu –  Jak budować markę własną i firmy?

  • Zasady wystąpień online.

2. Jak nie dać się tremie?

  • dlaczego stres nas paraliżuje (indywidualna analiza przyczyn)

  •  fizjologiczne objawy tremy, jak się ich pozbyć

  •  jak ograniczyć stresory

  •  ćwiczenia oddechowe sprzyjające łagodzeniu napięć mięśniowych odpowiedzialnych za pojawianie się niepożądanych skutków stresu

  •  sposoby przekuwania lęku w motywację

3. Jak cię widzą. Rola mowy ciała w pracy nad wizerunkiem

  • ile razy możesz zrobić pierwsze wrażenie

  • co zapamiętują ludzie, gdy widzą cię po raz pierwszy

  • jak komunikujemy się ciałem

  • jak sprawić, by mówienie, gest i mimika stały się spójne

  • czy ciało może wpływać na umysł?

  • co mówi o nas nasza postawa, oczy, ręce i nogi

  • interpretacja gestów

  • rola uśmiechu

4. Sposoby wyrażania emocji w pracy nad wizerunkiem

  • ludzie zapamiętają, co czuli dzięki tobie

  • głos – narzędzie przenoszenia emocji

  • słowo, gest i ciało – co mówią o tobie

  • emocje – kiedy trzymać na wodzy, a kiedy wypuścić

  • „efekt lustra”

  • znaczenie emocjonalności w komunikacji

  • prawda czy fałsz – kiedy odbiorca wie, że udajesz

CEL SZKOLENIA

Celem warsztatów nie jest tłoczenie do głowy szkoleniowych, korporacyjnych formułek. Podczas indywidualnych ćwiczeń wydobywam z kursanta jego cechy, wokół których warto budować swoją siłę. Uczę, jak zapanować nad fizjologicznymi objawami tremy, jak „zaprzyjaźnić” się ze stresem, by nie paraliżował, a mobilizował. Podczas ćwiczeń z kamerą szlifujemy mowę ciała (gestykulację, mimikę, postawę) oraz sztukę posługiwania się głosem (intonację, akcenty logiczne). Warsztat ma wzmocnić pewność siebie w czasie wystąpień publicznych i pokazać, jak za pomocą dobrych prezentacji poprawić profesjonalny wizerunek. Umiejętność wystąpień publicznych, właściwe zaprezentowanie siebie i swojej organizacji – to niezbędne elementy budowy marki osobistej i firmowej.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

  1. Jak prezentować się atrakcyjnie i skutecznie. Jak zostać zapamiętanym?
  • Jak skutecznie rozwijać i doskonalić swoje umiejętności?

  • Narzędzia wpływające na wzrost jakości autoprezentacji

  • Czy odpowiednio komunikujesz się z otoczeniem? Rola dobrego mówienia i dobrego słowa.

  • Najczęściej popełniane błędy w sytuacjach komunikacyjnych, jakie są ich skutki?

  • Praca z prezentacją. Jak mówić prosto i zrozumiale o skomplikowanych sprawach?

  • Jak zarządzać uwagą odbiorców?

  • Jak najlepiej przygotować materiały na prezentację, żeby przyciągnąć uwagę słuchaczy i sprawić, by wystąpienie było efektywne (struktura wystąpienia, storytelling, slajdy, prezentowanie danych) ?

  • Prezentacja firmy , produktu – Jak budować markę własną i firmy?

  • Zasady wystąpień online

2. Nie daj się tremie!

  • dlaczego stres nas paraliżuje (indywidualna analiza przyczyn)
  • fizjologiczne objawy tremy, jak się ich pozbyć
  • jak ograniczyć stresory
  • ćwiczenia oddechowe sprzyjające łagodzeniu napięć mięśniowych odpowiedzialnych za pojawianie się niepożądanych skutków stresu
  • sposoby przekuwania lęku w motywację

3. Jak cię widzą. Rola mowy ciała w pracy nad wizerunkiem.

  • Ile razy możesz zrobić pierwsze wrażenie?
  • Co zapamiętują ludzie, gdy widzą cię po raz pierwszy?
  • Jak komunikujemy się ciałem?
  • Jak sprawić, by mówienie, gest i mimika stały się spójne?
  • Czy ciało może wpływać na umysł?
  • Co mówi o nas nasza postawa, oczy, ręce i nogi
  • interpretacja gestów
  • rola uśmiechu

4. Sposoby wyrażania emocji w pracy nad wizerunkiem.

  • ludzie zapamiętają, co czuli dzięki tobie
  • głos – narzędzie przenoszenia emocji
  • słowo, gest i ciało – co mówią o tobie
  • emocje – kiedy trzymać na wodzy, a kiedy wypuścić
  • „efekt lustra”
  • znaczenie emocjonalności w komunikacji
  • prawda czy fałsz – kiedy odbiorca wie, że udajesz?

5. Media – warsztaty przed kamerą.

Dodatkowymi warunkami jest udostępnienie w miejscu i na czas trwania szkolenia:

  •  pomieszczenia mogącego pełnić rolę sali szkoleniowej na czas realizacji szkolenia, dostosowaną do specyfiki szkolenia i liczby uczestników;
  • zapewnienie odpowiednich warunków technicznych szkolenia, tj. rzutnik z podłączeniem do ekranu projekcyjnego i możliwością podłączenia do laptopa za pomocą gniazda HDMI, flipchart, woda mineralna niegazowana;
  • miejsca parkingowego dla prowadzącego w bezpośredniej bliskości miejsca szkolenia;
  • Noclegu hotelowego w kategorii **** w pobliżu miejsca szkolenia (jeśli dotyczy);
  • Zwrot kosztów transportu – kilometrówka 90gr/km (na trasie Warszawa – miejsce szkolenia – Warszawa) – jeśli szkolenie poza Warszawą

Sprzęt nagrywający dostarcza trenerka.